۴ پاسخ

اخه عزیزم نشون نمیده که چرا زود میزنی ناامید میشه باید پنج روز بگذره بزنی

ان شاالله ماه بعدی مثبت میشه

منم فردا ست موعدم
امروز زدم منفی بود 😊فدای یه تار موت ایراد نداره

انشالله خدا دامنتو سبز میکنه صبور باش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی