فردا موعدم امروز صبح تست زدم منفی شد 😢😢😢

۶ پاسخ

من م امروز موعود م بود تست زدم منفی شد

منم فردا ۱۴ازاد سازیمه ۴روزم مونده به موندم نمی‌دونم بی بی بزنم یا نه میترسم شادوپشیمون بشم سردرگمم

خب صبر کن تا یه هفته بعد پری نشدنت که انشالله نمیشی وبارداری من ۱۴روز تاخیری دارم

منم همینطور

دوساله

عزیزم تو روبیکا گروه زدیم هممون خانومیم کلی باهم میگیم میخندیم پایه ایم خواستی ایدی بده عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی