من فردا روز موعودمه امروز تست زدم منفی شد

۴ پاسخ

هنوز زوده عزیزم
من ۶روزبعدتاخیر هنوزمنفی بودی

چرا انقد عجله داری عزیز؟
صبر کن از موعدت بگذره بعد
تازه از موعد میگذره میزنیم هاله می افته...

تستو باید با اولین ادرار صبح و زمانی که تاخیر پریود داشتی بزنی

چند وقته اقدامی؟

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری