۳ پاسخ

نه قندمم خوب بود

منم کمی هم بیشتر بود ،آزمایش دادم قندم بالا بود ، دکتر غدد رفتم و با رژیم و انسولین کنترل شد اومد روی 19

دیابت نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۵ ماهگی