پوشک مای بیبی سایز صفر تا ۴پلاس

تصویر
۱۲ پاسخ

سایز ۵ و ۶ هم میشه عکس بفرستی چه شکلیه

چه جالب کاش منم سایز صفر یکی نگه میداشتم یادگاری

چهار پلاس چقدر متفاوته .
من مستقیم بعد 4شماره 5میگرفتم

میشه بگی کوچولوت چقدر وزنشه ۴ پلاس میبندی؟
من ۴ می‌بندم حس رد میندازه رو روناش بااینکه تا بالا ده کیلو رو جلدش زده

منم یکی از همه شماره ها گذاشتم کنار یادگاری صفر فقط ندارم اصلا

صفر چقد گوگولیه

مولفیکسم ۴پلاس داره

۳،۴ اندازه همه؟؟

منم همشو تا الان استفاده کردم

منم همه رو دارم ولی صفر مایبیبی بقیه مولفیکس🥹

من صفر نبستم

چ باحال نگه داشتی

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 ۱۷ ماهگی
مامان راد طلا مامان راد طلا ۱۴ ماهگی
مامان ،،،مهدیار،،، مامان ،،،مهدیار،،، ۶ ماهگی
مامان فسقل بچه👼🍭 مامان فسقل بچه👼🍭 ۱۰ ماهگی