دخترم همش داره اب بالا میاره چرا ?

۷ پاسخ

سلام عزیزم
دونستی چرا اب بالا میاورد؟؟؟؟ بچم داره اب بالا میاره😭

شایدم زیاد شیر خورده

واکسن چهارماهگی زدی

بهش اب دادی؟؟

منم بچم این دو روز اینجور شده 🥲۱۹ ماهه۴ میشه

نکنه انفپلانزا گرفته. مثل دختره من😢

ببرش دکتر خب

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ ماهگی