مایع سر که بیفته چ علائمی داره؟

۱ پاسخ

فک کنم سرگیجه و عدم تعادل میشه
وای باز ببین بقیه چی میگن

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان باران و جانان مامان باران و جانان ۱ سالگی