خانوما کیا عمل سرکلاژ انجام دادن سخته؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اصلا نترس ترس نداره عزیزم من الان دو هفته اس انجام دادم عمل من با بی حسی نخاعی بود ده دقیقه انجام شد بعد ۹ ساعتم مرخص شدم ی خورده اون استراحت مطلقه سخته ک اونم بعد ی مدت عادت میکنی

اصلا استرس نداشته باش درد نداره
با بیهوشی یا بیحسی انجام میشه وقتی هم بهوش میای هیچی دردی نداری فقط ممکنه تا دو سه روز لکه بینی باشه ک طبیعی

من پس فردا وقت دارم خیلی ام میترسم

طول سرویکست ک خیلی خوبه

طول سرویکست ۳۵ چرا میخوای سرکلاژ بکنی

سوال های مرتبط

مامان دوتاامیر🩵🩵 مامان دوتاامیر🩵🩵 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وسوم بارداری