۲ پاسخ

شیاف مسکن رو اصلا سرخود توی بارداری استفاده نکنید. از پزشکتون بپرسید. علت دردتون هم مهمه.

نه من ازپزشکم پرسیدم گفتن هروقت درد داشتی شبیه پریود میتونی استفاده کنی چه واژینال چه مقعدی فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری