۵ پاسخ

بله خوبه

اره خوبه از الان ب بعد چیزای مقوی بخوری بیشتر وزن میگیره اوج وزن گیری جنین از سی هفته ب بعد شروع میشه

آره خوبه🥹

اره خوبه

میگم چجوری وزن گیری میکنن؟

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان سامیار-مهیار مامان سامیار-مهیار ۳ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی