شیر خشک تروویتال 2میخوام هرجا گشتم گیرم نیومد

۲ پاسخ

اصلا شرکت تروویتال قاطی کرده من اوایل دخترم میخورد خوب بود الان نمیدونم چی قاطیش میکنن دخترم اونو میخوره اسهال میشه چند باری امتحان کردم

خدا شرکت تروویتال رو لعنت کنه نونی ک میبرن حروم باشه....توقف پخش زده ک گرون کنه...دختر من ای از میخوره اصلا نیست تروویتال دوروز گیگوز خورده داغون شده...امروز کل تهران رو زیر پام گذاشتم چهارتا پیدا کردم فعلا....

سوال های مرتبط