۷ پاسخ

منم ۲روز‌سمت راست بخیه هام‌فقط از داخل درد میکرد‌نمیتونسم‌خم راست بشم دکتر قرص داد خوب شدم

حتما کار سنگینی کردی.استراحت بده به خودت.اگه خوب نشد شیاف بزن اگه ادامه داشت به دکترت بگو

تند تند پاشو راه برو

شیاف بزار

به پزشک مراجعه کردید ؟ ممکنه عفونت باشه اگر خارش یا التهاب داشته باشه

باهاش حرف بزن متقاعدش کن تاآروم بشه❤️😜

من بعضی وقتا جای بخیه هام میسوزه انگار سوزن فرو میکنن

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری