ده روز از سزارینم گذشته بخیع هامم کشیدم کی میتونم دمر بخوابم ؟؟

۴ پاسخ

من هنوز راحت به پهلو نمیتونم بخوابم انقدر که درد دارم

وای من اصلا عادت ب صاف خوابیدن ندارم دارم سرویس میشم 😂😕

به شکم؟ من هفت ماه بعد عمل دیدم درد ندارم خوابیدم

هرموقع ک حس گردی زخمات خوب شدن
منطورم از داخل درد حس نکنی

سوال های مرتبط