۴ پاسخ

عزیزم شماهم دبل جی گذاشته بودی ازت سوال دارم

وای من یکم می‌شینم راه میرم از داخل جای بخیه ها تو شکمم درد میگیره چطور جارو کشیدی 🥴

چرا به خودت فشار آوردی

وای ۱۱ روز گذشته چجوری تونستی جارو بکشی

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۲ ماهگی