سلام شیر خشک تروویتال کسی داره

۴ پاسخ

من ۴تا دارم میفروشم بیومیل ۱دونه دارم

سلام من 8 قوطی ازش دارم. ماه قبل خریدم. ولی دخترم چند ماهه اذیت میکنه توی شیر خوردن. رفلاکس هم داره مجبور شدم شیرشو جدیدا تغییر اگه خواستین میتونم براتون پست کنم

آره خیلی خوشمزست پسرم دوست داره از گیگوز طعمش خیلی بهتر

سلام اره تازگیا یکم تلخ شده دخترم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی