شیردوش سیلکونی دستی بخرم بهتره یا از اون معمولیا

۸ پاسخ

هیچکدوم دستی بدردنمیخوره
باشیردوش برقی بیمارستان بدوش راهش بازمیشه

من معمولی زدم به درد نخورد آخر کار مجبور شدم چون پسرمم سینه مو نمی‌گرفت با آمپول شیرموز میکشیدم اولش درد داره ولی بعدش خیلی خوبه

من معمولی خریدم

معمولی چیکو بخر عزیزم

سینتو از بالا ب پایین فشار بده آروم تا شیر بیاد چندبار پشت سر هم تکرار کن من کسی اینکار کرد برام تا اومد

من معمولی گرفتم و واقعا خوب بود
شیردوش برقی و میگن شیر کم میکنه

کلا شیر دوش ب درد نمیخوره
اول سینتو خوب ماساژ بده بعد با دستت بدوش

من معمولی گرفتم اگه لازم شد بهترشو بخرم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان گردو😍 مامان گردو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی