واکسن یک سالگی توی پا یا دست ؟

۵ پاسخ

دوتا پا

من زدم امروز یکی پا یکی دست

جفتش

من پنوموک نزدم.فقط دست راست بود

فکرکنم یکی تو پا یکی تو دست

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی