۶ پاسخ

این مدل تست بدمزه نیس

عشقم بوخور اوبشن و نمک .دم کنی اویشنو بابونه .و حتما برو سروم بزن دیدی بهتر نشدی

خدا سلامتی بده نوش جونت

نوش جانت گلم. فقط اینکه رژیم سرخود گرفتی یا از دکتر؟

منم انفلانزا گرفتم الان ۴امین روزه سرگیجه حالت تهوع

انشالله که این سوپ خو دی زودی خوب شی عزیز دلم

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🏻آدین مامان آریا👶🏻آدین ۳ ماهگی
مامان محمد جواد🌳🦁 مامان محمد جواد🌳🦁 ۳ سالگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو مامان فسقلی کوچولو ۳ سالگی