خانوما منم دیشب زاییدم بعد ۳۶ساعت درد😍😭

۱۴ پاسخ

انشاا…به سلامتی عزیزم

دردت چطور بود؟ سخت نبود؟ لگنت کوچک نبود؟

مبارکه عزیزم تجربه ات رو کاش بگی

وای عزیزم چه همه مبارک باشه

عزیزم مبارک باشه

چرا زیر میزی ندادی سزارینت کنن این همه زجر ظلم بود

واویلااااا چرا ۳۶ ساعت درد؟؟؟🫨🫨مگه میشه بزارن آدم بیشتر از یک روز درد بکشه

ای جانم مبارکه عزیزم
آن شاالله خوش قدم باشه براتون😍

اوووچقدر زیاد مبارک باشه

یاحسین چرا انقدر زیاد مطمینی عین ۳۶ ساعت درد داشتی؟

یاخدا 36ساعت🥲🥲🥲
بسلامتی گلم مبارک باشه قدم نو رسیده❤️

مبارکه عزیزمممم خسته نباشیییی

چرا انقدر زیاد درد کشیدی؟؟

اخی مبارکت باشه عزیزم 🥹💙

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۲ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان اهو مامان اهو ۱۱ ماهگی
مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 مامان نینی ها🧑🏻👧🏻 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان عسلچه👧🏻♥🌙 مامان عسلچه👧🏻♥🌙 ۱ ماهگی
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد