۵ پاسخ

من میخوام بخرم اگ خدا بخواد دقیقا همین مارک
چون تعریفشو خیلی شنیدم

من خریدم برندش عالیه

این مارک خیلی خوبه منم همین مارک‌گرفتم واسه شما اتوماته؟

من دوقلوش رو دارم،والا خیلیییی خوبن
برا بچه اولم تو سیسمونیش گرفت مامانم،خیلییی کارآمده

من همین مارکو گرفتم ولی داخلش نوشته بود باید برای تخلیه آب لوله اش روی زمین باشه ینی نمیشه مثل لباسشویی های خودمون وصلش کنیم به خروجی فاضلاب ؟موندم چیکار کنم
واسه شما چجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی