خانوما این مدل مینی واش خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

مینی واش هرمدلش خوبه چون موتورشو کاراییش کلا همه مث همه یکیه

من فریدولین شنیدم خیلی خوبههه

چنده؟

من موقع جهازم مادرم برام گرفته و همیشه لباس سفید و رنگیا رو داخلش میشورم،گاهی لباس کم باشه همشو داخلش میشورم

من دارم راضیم، برای منم ۳ونیم کیلوییه

من ۴ گرفتم بنظر خودم کوچکتر گرفته بودم بهتر بود، ولی نمیدونم قدرت موتورش با سایز میاد پایین یا نه، چون برای خشک کن قدرتش باید خوب باشه

آره خیلی خوب و کار راه اندازه

اره عزیزم من سه و نیم کیلویی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی