سلام کسی از این مینی واش ها استفاده کرده خوبه

تصویر
۵ پاسخ

اصلا به درد نمیخوره ، من خریدم ولی واقعا پشیمون شدم به هیچ وجه نخر

فکر کنم اینا فقط برای مسافرت خوب باشه بنظرم مینی واش بگیری خیلی بهتره من مینی واش۲/۵کیلو خریدم خیلیم لباس میشه توش گذاشت لباسا بچه رو شستم راضی بودم واقعا

من خریدم راضی نبودم همه اش ازش اب میریزه و قدرت نداره حتی برای لباس بچه هم کوچیکه دوباره رفتم یه مینی واش دیگه خریدم

فک نکنم به درد بخوره

من خریدم ولی هنوز استفاده نکردم.هفته بعد امتحانش میکنم و احتمالا تو گهواره تجربه ام رو میذارم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی