کسی این مارک مینی واش داره یا استفاده کرده چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

من فریدولین دو قلو دارم
۴.۵ سال پیش خریدم
خیللللی خیلی راضی ام

من فریدولین گرفتم الان ۳ روزه استفاده میکنم راضیم ازش خوبه 👌🏻

منم فریدولین دوقلو دارم ۷ سال پیش گرفتم بینهایت راضی هستم

من فریدولین سفارش دادم هنوز نرسیده

من فریدولین خریدم ولی هنوز استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی