سلام خانما

چه مارکی از مینی واش ها خوبه؟

۱۲ پاسخ

میگن فریدولین خویه اما من ک آریا بیبی گرفتم خیلی عالی بود

فریدولین حرف نداره.البته من دوقلوشو دارم

برای من فریدولینه

من فریدولین خریدم

من نخریدم ولی میگن فریدولین خیلی خوبه

خودمم فریدولین کرفتم

فریدولین

من فریدولین دارم عالیه

من ایزی واش دارم راضیم

من از تبلیغ تلوزیون میگن خریدیم خیلی راضیم

تو خریدش شک نکن مادرشوهرم چندساله داره استفاده میکنه

قیمتشون چند هست؟

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد