من۹ سال پیش سر دخترم خریدم خدا شاهده هنوز استفاده میکردیمبرای لباس زیرامون الانم دوباره میخوام ضد عفونی کنم بذارم برای نینی جدید برندشم فریدولین بوده
منم جنرال دو لگنه گرفتم ایشالا که راضی باشم
من فریدولین گرفتم فردا میخام افتتاح کنم لباسای بچه رو بشورم بنظرم که استفاده میشه
من گرفتم برای بچه قبلی اما اینقدر اذیت بودم ک همون لحظه میبردم میشستم یا صبح ب صبح زود میشستم میانداختم بند دیگه اصلا نشد استفاده کنم ازش
من مادرلی گرفتم خیلی کاربردیه
والا من خواهرام داشتن خیییلی راضین
من که اصلا ازی نیستم دوتا هم دارم کلا یبار استفاده کردم
من گرفتم امیدوارم کاربردی باشه به نظر خودم ک خیلی خوبه و احساس میکنم خیلی ازش استفاده کنم
من فریدونلیگرقتم راضی ام
من نگرفتم
اره من گرفتم
من نمیگیرم
فریدونلی رو شنیدم خوبه ولی من مادرلی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.