فردولین و جنرال
اتومات خشکم میکنع بقیشون دردسز از نظرم🤗
به من گفتن فریدولین خوبه همونو گرفتم. مدلهای مختلف داشت. من چون کوچیک و جمع و جور میخواستم خشک کنش فکر نمیکنم خیلی خشک کنه
اگه خواستی بگیری و هزینش برات مهم نیست تمام اتومات بخر خودش خشک میکنه راحتی دیگه
فریدولین
فقط برای لباس بچه میخوای بگیری؟ لباسشوییت مود لباس بچه نداره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.