خانومای گل مینی واش چه مارکی رو پیشنهاد میکنید؟؟ مینی واش خشک هم میکنه؟؟

۶ پاسخ

فردولین و جنرال

اتومات خشکم میکنع بقیشون دردسز از نظرم🤗

به من گفتن فریدولین خوبه همونو گرفتم. مدلهای مختلف داشت. من چون کوچیک و جمع و جور میخواستم خشک کنش فکر نمیکنم خیلی خشک کنه

اگه خواستی بگیری و هزینش برات مهم نیست تمام اتومات بخر خودش خشک میکنه راحتی دیگه

فریدولین

فقط برای لباس بچه میخوای بگیری؟ لباسشوییت مود لباس بچه نداره؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی