سلام خانما دلیل کم شدن خونریزی پریود چیه ؟خیلی کمه خونریزی من

۱ پاسخ

من آخرین پریودی خیلی کم بود خونم تنبلی هم داشتم دارو میخوردم بعد این ماه باردار شدم.ان شاءالله شماهم باردار بشین

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری