پماد شقاق سینه هم لازمه بزارم تو ساک خودم؟

۴ پاسخ

نه صبر کن ببین سر سینه هات زخم میشه یا نه اگه شد یه دقیقه میرن میخرن برات

ای جونممم داری ساک رو جمع میکنی 🥺🥺

واسه بعضیا خوبه کارسازه واس بعضیا نه..من واس پسر اولم نوک سینه هام نابود شد همش زخم بودو خون میومد هرچیم کرم زدم فایده نداشت خوب نشد پسرمم شیرخشکی شد

حتمن ببر من فرستادم برام بگیرن . نوک سینه هام زخم بود

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی