پماد شقاق سینه واسه چیه

۴ پاسخ

بچه سوم هم نوک‌سینه زخم میشه؟؟

برای نوک سینه که زخم شده

نوک سینه زخم میشه برا اون هستش اما میگن خود شیر که میاد بمالید بهتر از پماد هست زودتر هم خوب میشه

برای اینکه ترک نخوره
نرم کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری