پماد برای شقاق سینه چی خوبه؟!

۶ پاسخ

من هیدرودرم خریدم
باید مرتب بعدازهربار شیردهی بمالی روش
بخصوص روزای اول حتی اگر زخم نبود و درد نمیکرد بزن
من نمیدونستم ،موقعی زدم که دیگه کمی زخم شده بود

هیدرودرم من یه جا خوندم دو هفته مونده به زایمان بزنید

دکترم‌اینو داد ی هفتس دارم استفاده میکنم فعلا که خیلی نرم شده بعدو نمیدونم🥲

تصویر

منم هیدرودرم میزدم 👌🏻👌🏻

هیدرودرم استفاده کردم عالی بود

هیدرو درم

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی