مامانا این پماد شقاق خوبه

تصویر
۱۱ پاسخ

عاااالی من پسرم داشت دندون در میاوردم زخم کرده بود اینو زدم عالی بود خدایی

من ازش راضیم

برای بعضیا جواب میده برای بعضیا نه! بستگی به میزان و عمق زخمت داره!
برای زخمای عمیق و مقاوم شنیدم ماتیلدا خیلی خوبه ولی گرونه

برای چی هست؟

عزیزم بهترین برند برند بی‌بی‌اسکین‌ه برای شقاق سینه من که خیلی جواب گرفتم ازش ❤️

یکی اینجا میگف عسل بزن خیلی خوبه
میگف منم اول باور نکردم اما امتحان کردم عالی بود
اخه عسل برای زخم و اینا خیلی خوبه

من واسه بچه اولم ژنوبایوتیک گرفتم خوب بود

سر زایمان اولم از این گرفتم خیلی خوب بود فقط زدی روش یه نایلون کوچولو بکش که پاک نشه نرم بمونه

منک ازین گرفتم خوب نبود برام پماد الفا زدم عالی بود سه روزه خوبش کرد

منم ازین خریدم نوک سینه نرم میکنه بنظرم خوبه

رو من بی اثر بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی