۵ پاسخ

من گذاشتم

به نظرم شقاق سینه ببر و قبل از شیر دهی چند بار بزن،شاید از شقاف جلوگیری کنه
من نزدم و از روز اول شقاق گرفتم
اگه میزدم احتمالا شدتش کمتر بود

اره سوختگی ببر مدفوع سیاهی میکنی چسبناک هربار تمیز کردی بزن پماد رو

شیر دوش شیشه شیر ببر همراه خودت

نه نیازی نیست نوزاده اینا برای بعد اینکه خونه رفتی نیازت میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی