۷ پاسخ

۲تاانگشت البته تحریکی یکم دردداره

من رفتم ۲ تا انگشت رو بردن داخل.درد هم نداشت.در حد ۵-۶ ثانیه هم طول نمیکشه

من امروز معاینه شدم خیلی بد بوددد

زیاد میبرن داخل‌من دهانه رحمم یاز نشد واس زایمان هم درد کشیدم هم دیق ب دیق معاینم‌میکردن

3یا 2 انگشت کامل

خیلی کم در حد یکی دوبند انگشت
درد نداره
ژل میزنن

سه تا انگشت تا استخون انگشت

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی