مامانا از چند هفته طاق باز نخوابیدید ؟؟؟

۹ پاسخ

من از الان پهلو میخوابم رونم میگیره تا ساق پام 😔😔😔

تا بیست هفته راحت باش بعد اون دیگه نمیشه ضرر داره

از لحظه ای ک حس کنی شکمت داره بالا میاد باید سعی کنی به پهلو بخوابی
من طاق باز میخوابم شکمم کشیده میشه

مخصوصا پهلوی چپ بیشتر میچسبه بهم..

من دیگ از بس پهلو ب پهلو خوابیدم واقعا عادت کردم.اصلا نمیتونم طاق باز بخوابم

من سعی میکنم رو شکم نخوابم ولی دیگ پهلو ب پهلو و طاق باز میخوابم ادم تو خواب نمیفهمه چ جور خوابیده

از موقعی که تستم مثبت شد🤣🤣

من از موقعی که فهمیدم😂

از ۲۰ هفته ولی من الانم میخابم اصلا دست خودم نیست

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری