از چند هفته نباید طاق باز خابید؟

۸ پاسخ

من که فعلا طاق باز راحتم میخابم

وای چ خوب یعنی الان میشه من ب کمر بخوابم؟

من که سه هفته هست رو کمر کلا نمی توانم بخوابم
کمرم درد میگیره و صدا میده

من از ۸هفتع خفه میشدم طاق باز هنوز هنوزه دیگه نتونستم رو کمر بخوابم

دکترم از دوازده هفته گفت دیگه نخواب یا یک بالشت بزار پشتت که کامل رو کمر نشی

از ۲۰ هفته انشالله ب پهلو و مخصوصا چپ برای خونرسانی بهتر

من شنیدم از 18 هفته باید به شونه خوابید

دکترم گفت از ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری