۹ پاسخ

طاق باز بخوابید یعنی چه

سلام مامانای گل من الان دوماهه باردارم،بارداری دوممه اماحس میکنم شکمم خیلی بزرگترازحدمعموله،بارداری اولم شکمم اصلا مشخص نبوداماالان بااینکه دوماهه انگار4,5ماهست،بنظرتون دلیلش چیه؟؟

از ۲۰

دکتر به من گف ۱۶

من نمتونم به پهلو بخوابم چکار کنم 😓 همش رو شکم میخابم

🥲عزیزم کی نوبت ان تی داری

والا من از اولش نتونستم بخوابم چون سمت چپ زیر شکمم درد می‌گرفت اما فکر کنم از سه ماه

از الان عادت کن پهلو ب پهلو بخوابی خوبع

فکر کنم ۱۲

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وپنجم بارداری