خانما از چند هفته به بعد نباید طاق باز خوابید؟

۶ پاسخ

منکه از الان به پهلو بیشتر میخوابم دکترم گفت دیگه رو به شکم نخواب هرازگاهی میبینم طاق بازشدم

ازالان به پهلو بخوابی خیلی خوبه مخصوصا سمت چپ چون خونرسانی به رحمو زیاد میکنه

سعی کن از الان عادت کنی به پهلو بخوابی
من شبا بیدار میشم میبینم یا طاق بازم یا رو شکم خوابیدم خیلی سخته به پهلو موندن

از الان کم کم تمرین کن تا سخت نباشه

میگن از ۲۰ هفته

سلام عزیزم 😍گروه زدم
توی تلگرام برای مامانای در حال اقدام و باردار 🤰
خوشحال میشم ملحق بشین تا از تجربیات هم استفاده کنیم درد و دل کنیم چله برداریم برای اجابت حاجتمون

آیدی تلگرامم پیام بدین عضو تون کنم

@bahar1373v

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان Roghayeh مامان Roghayeh هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری