عزیز از 17یا 18هفته نمیشه خوابید
معمولاً واسه سه ماهه آخر که میگن بچه اونقدر سنگین میشه که فشار میاره به رگ
سه ماهه اول مشکلی ندارد من حتی به دکتر گفتم میشه رو شکم بخوابم گفت سه ماهه اول مشکلی نداره
سه ماهه وسط هم بهتره دیگه کم کم عادت کنید به پهلو بخوابید
در حال حاضر بچه اونقدر وزنی نداره که بخواد به رگ فشار وارد بکنه
من از اول نمیخوابم
من ک گاهی میخابم در حد ده دقه کمرم درد میگیره فقط اینجوری خوب میشم
وای سوال منم هست
یعنی یه جوری باد کردم نمیشه بخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.