۷ پاسخ

منم بیدار میشم میبینم روکمر خوابیدم پام هم آوردم بالا گذاشتم روی اون یکی پام انگار رو ی صندلی نشستم

فک کنم ۲۰هفته به بعد

از هم اکنون 😁

منم همیشه روی کمر میخوابم

من الانم گاهی وقتی بیدار میشم میبینم رو کمرم خوابیدم 😪

از ۲۰به بعد باید ب پهلو ها بخوابی مخصوصا چپ تا خونرسانی خوب باشه

من شنیدم ۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری