از هفته چند نباید طاق باز خابید ؟؟

۳ پاسخ

خانوما ی سوال
من هفته ۱۳ بارداریمه نمیدونستم زرده کماج خوردم ضرر داره؟

وقتی شکمت بزرگ شد

میگن از هفته ۲۰
ولی بهتره که از الان به پهلوی چپ بخابی برا بچه خوبه خون رسانی میشه به بچه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وپنجم بارداری