خانم ها بچه هاتون صبحانه چی خوردن

۵ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا با ۲۸۰۰ مادر .💕👌
@food_babyy

فرنی پختم واسش

اوتمیل با سیب پخته و یکم‌روش پودر چهارمغز ریختم
نون تازه هم سفارش دادم
دادم دستشون کم کم نون هم خوردن

سرلاک گندم خرما رو با شیرخشک درست کردم یکمم موز زدم بهش

حلوا درست کردم نخورد خودم دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان مایلا مامان مایلا ۱ سالگی
مامان گندمی مامان گندمی ۱۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی