خانما من الان یهویی تپش قلب گرفتم طبیعیه ؟؟؟؟

۵ پاسخ

منم هر از گاهی اینجوری میشم چند لحظه بعد درست میشه

آره منم اینجوری میشم بعد چند دقیقه عادی میشه،نفس عمیق بکش،بشین و آب بخور

پرکاری تیروئید نداری؟
من داشتم بعد اکو نوار قلب گرفتم گف در صورت نیاز قرص بخورم خدایاشکر نگرفتم و نخوردم

اره عزیزم طبیعیه استرس نگیر فقط چندتا نفس عمیق بکش ویه لیوان آب بخور بهتر میشی انشالله
عزیزم برنامه م.ی.ل.ی داری؟

نفس عمیق بکشید
۳ثانیه دم
۴ ثانیه بازدم
یا اگه میتونید ۴ثانیه دم
۵الی ۶ ثانیه بازدم
ضربان قلبت راحت میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری