۵ پاسخ

عزیز از ۳۶ هفته به بعد بزار چون الان رو بچه اثر داره

من جشن دعوت بودم دکترم گفت بدون آمونیاک بزار

نه اثر داره رو بچه نزار

نه نمیشه

۳۶ به بعد معمولا اوکی

سوال های مرتبط

مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 ۱ ماهگی