۴ پاسخ

پس چجوریه این بلاگرا میرن دکلره میکنن

من از دکترم پرسیدم گفت ۳۶هفته تموم بشه بعد البته بدون دکلره

من دیدم اونایی که سزارین ۳۵ هفته رفتن برای رنگ مو
ولی باز از دکترت بپرس که به مشکل نخوری

همین الانم میتونی ولی بدون دکلره و رنگ بدونه آمونیاک

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری