تتو بهتره نزنی ولی رنگ مو ماه اخر میشه و مشکلی نداره البته بازم انجام ندی خوبه اما لایت و اینا مشکلی نداره چون با فویل کار میشه ب کف سرت نمیخوره
بضی دکترا ماه اخر اجازه میدن
ولی اطرافم من هرکی ماه اخر حتی انجام داد بعدا بچش حساسیت داشت
رنگ مو هم کلی ریسک آلرژی داره برای جنین، تتو که خیییییلی بده دیگه
تاتو اصلا ربطی نداره بستگی به توانایی دردت داره کامل بی حس میکنیم و دوباره بی حسی شارژ ک درد نیاد رنگم دوتا مایک میزنی برای ریه که سه تا چهار ماهگی تشکیل شده همکارمم بارداره مشتری کاراشونو میرسه چکاب میره هیچ مشکلی نیست
سه ما اول رد کردی بعدش ماسک بزن مشکلی نداره من خودم آرایشگرم سه قلو هم باردارم مشتریم راه مینداختم از سه ماه ب بعد
حالا بعضیا اخرای ماه رنگ میکنن ..ولی تتو نکنی بهتره
ماه آخرت، هفته های آخر میتونی رنگ کنی، تتو رو نمیدونم ولی اگه واجب نیست بعد زایمانت انجام بده
بعداز زایمان میشه الان هیچکاری نمیشه کرد چون واسه نی نی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.