خانمااا اسم دختر چی پیشنهاد میدین؟؟؟

۱۷ پاسخ

قشنگترین اسم زهرا ، فاطمه ، زینب♥️♥️

من اسم دخترام آرمیتا و آرنیکا هست آرشیدا هم قشنگم

لیا
مهوا
مانیا

من می‌خوام پناه بزارم

آخ دختر منم هنوز اسم نداره😁 اسمی که به اسم پسرم نویان بیاد و منم خوشم بیاد پیدا نمیکنم

من میخوام نیهان بذارم، به ترکی یعنی پنهان
اسم دختر بزرگم آیلین هست

مرسانا یعنی هدیه خدا

دیانا

هرچی ب دلته

من اسم گندم رو خیلی دوس دارم

من ک میخام بذارم پرنیان.ک ب اسم پسرم پویان بیاد
باید بدونی میخای ب اسم کسی بیاد مثلا خودت یا باباش .یا اگ خواهر برادری داره.
اگ ن هم ک دیگ انتخاب خیلی سخت میشه

اره ماهلین هم خیلی خوبه

من اسمای جدید تو کتم نمیره اصن چون خیلی زیادددد شده
انتخابم بین اسمای قدیمی تره

مهوا

من می‌خوام بزارم ماهلین
دلوین هم خیلی دوست دارم
دلارا هم قشنگه

ای جانم خودتون اصن انتخاب نکردین

دلارز

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ام بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری