بچه ها تو هفته ۱۶چه نوع سنویی انجام دادین

۴ پاسخ

هیچی..

من توی 16هفته رفتم
برای تعیین جنسیت آیا درست هست یا باید توی 18هفته دوباره برم

هیچی من سر دخترم فقط 16هفته بودم بعد کلی کار دل درد داشتم با یه کم لکه بینی رفتم همین

من تو ۱۶ رفتم سونو تعیین جنسیت
اخه تو ۱۲ هفته احتمال میدن برا اینکه مطمئن شم
ولی دلبخاهیه میتونی بمونی برا انومالی

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری