از کی میشه دیگه کلا شیرخشک نداد؟

۳ پاسخ

معلومه که ترویتال ای ار، کم یاب تر از بقیه شیرها هست، باید به شیرخشک دردسترس همیشه انتخاب کنی

شیرخشک هم همون،شیر مادر هست چه فرقی می‌کنه،بدن به ویتامین احتیاج داره.

پسر تا دوسالگی
دختر تا یکسالو ۱۰ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی