سلام خانما وزن نی نی من آنومالی ۲۰۵ بود حس میکنم کمه

۵ پاسخ

برامن انومالی نوزده هفته وسه روز 290بود وزن این هفته هامهم نیس زیاد هفته های بالاتر مهمه

وزن تو انومالی مهم نی از هفته ۲۸مهمه

واسه منم ۳۵+۲۳۸گرمه فک کنم خوبه

من کمتربود

فکر نکنم عزیزم منم ۲۳۰ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری