۵ پاسخ

منفیه

صبر کن دو روز دیگه بیبی بزن اگه هاله داشت برو ازمایش
زیر ۵ منفیه
این سری که ازمایش میخوای بدی برو یه ازمایشگاه دیگه که کیفیتش بالاتر باشه
ایشالله که مثبت بشی

منفی زیر عدد ۵ باشه منفی

بیبیم منفی بود آزمایش دادم باز منفی بود
استرس خیلی دارم دیشب سینمو فشار دادم یه مایع شفاف ازش اومد بیرون اندازه ی قطره الان بیشتر استرس دارم و واقعا نشستم دارم گریه میکنم نمیدنم چیکار کنم🙂💔

منفیه متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان Bahar مامان Bahar هفته چهلم بارداری
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته هفتم بارداری